touristgah

تجربه سفر هوشمندانه

راهنمای سفر

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

آشنایی با 9 شگفتی معماری که از طبیعت الهام گرفته اند

شگفتی های معماری که از طبیعت الهام گرفته اند

 
در سال های اخیر الهام از طبیعت در معماری و طراحی سازه های شگرف بیش از هر زمان دیگری در میان معماران و طراحان بزرگ رونق یافته است، البته این تاثیرات را می توان در برخی از سازه های دوران بسیار قدیم نظیر آثار و نمادهای روم و یونان باستان نیز نظاره گر بود. فراک لوید رایت نیز در قرن بیستم با پیروی از این سبک موفق به خلق ساختمان هایی شد که زیبایی ها و چشم اندازهای طبیعی را تکمیل می کنند. امروزه تکنولوژی های جدید به معماران برای طراحی سازه های پیچیده موجود در طبیعت با استفاده از روش های ساخت و ساز و مصالح مدرن یاری می رساند. در سبک معماری زیست تقلیدی از طبیعت و آنچه در آن موجود است، الهام گرفته می شود. در طراحی آثاری نظیر معبد لوتوس در هند تا پا پیچ در پیچ هلیکس در سنگاپور از این سبک پیروی شده، سازه هایی شگرف که ارتباط بین انسان و طبیعت را به خوبی به نمایش می گذارد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هفت وسیله نقلیه عجیب و جالب برای ترانسفر به هتل

وسایل نقلیه عجیب برای رفتن به هتل

 
سوار شدن به تاکسی یا اتوبوس برای رفتن به هتل را فراموش کنید. هیجان واقعی وقتی شروع می ‌شود که با یکی از این هفت وسیله نقلیه تا هتل بروید. 
موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین مکان ‌ها برای خوابیدن در زیر نور ستارگان آسمان

آکره باجا (Acre Baja)
سن خوزه دل کابو (San Jose del Cabo) در کشور مکزیک
این اقامتگاه در واقع سرو کردن غذاهای محلی در هتل‌ را یک قدم فراتر برده است. آکره مکزیک در واقع مکانی 1 میلیون متری در مزرعه را به یک رستوران فضای باز تبدیل کرده است. در این رستوران غذاهای سنتی و قدیمی مکزیک سرو می‌ شوند. از زمستان ۲۰۱۷ میهمانان می ‌توانند از درون اتاق هایشان که در بالای درخت‌ های نخل این مزرعه ساخته شده است، غذای خود را سفارش دهند. 
 
سن خوزه دل کابو (San Jose del Cabo) در کشور مکزیک

موافقین ۰ مخالفین ۰

بیست مورد از مجلل ترین تجربه های سفر در جهان

بیست تجربه مجلل ترین سفرهای دنیا

 
این یک حقیقت است که رفتن به تعطیلات همیشه گران است، حتی زمانیکه سعی می کنید صرفه جویی کنید و بدنبال بهترین قیمت هستید، باز هم در انتها بیشتر از آنچه در نظر داشتید خرج خواهید کرد. اما اگر خوش شانس بوده و در مضیقه نباشید داشتن یک تعطیلات موضوع مهمی نیست و یک تعطیلاتمتفاوت را خواهید داشت، درست مثل یک بازی برای اینکه ببینید چگونه و تا کجا می توانید پولهایتان را خرج کنید و چگونه تجربه یک سفر مجلل را کسب کنید، وقتی که پول هدف و موضوع اصلی نیست. اگر به تازگی پولی کنار گذاشته اید پس در مسیر درست قرار دارید اما اگر اینطور نیست، ضرری ندارد که موارد شگفت انگیزی را که با این پول می توانید داشته باشد را ببینید. در لیست زیر 20 مورد از مجلل ترین تجربیات سفر را به اشتراک خواهیم گذاشت که بدون شک هر کدام از آنها گران هستند اما هر کدام زیبایی باورنکردنی خود را دارند. اگر می خواهید ببینید که چه مقدارسپرده در بانک لازم است تا یکی از این سفرها را داشته باشید. نگاهی به این لیست بیندازید که قطعا بسیار تحت تاثیر قرار می گیرید.
موافقین ۰ مخالفین ۰