touristgah

تجربه سفر هوشمندانه

راهنمای سفر

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

عکس های خارق العاده و بی نظیر از دیدنی های استانبول

زمین مسطح پایان زیبایی نیست بلکه برعکس کاملاً جذاب است. سری دیجیتال عکس های هنرمند ترک آیدین بویوک تاش خیابان های پیچیده استانبول در ترکیه را به منظره ای سورئالیسم از شهر تبدیل کرده است تا دید بینندگان را به چالش بکشد.
آیدین بویوک تاش می گوید: همه ما در مکان هایی زندگی می کنیم که اغلب نظر ما را به خود جلب نمی کنند، مکان هایی که به خاطراتمان تبدیل شده اند، مکان هایی که یک هنرمند بعد دیگری به آن می دهد. این عکس ها به این منظور گرفته شده اند تا بینندگان را با تجسمی شگفت انگیز، عجیب و غریب و همچنین دیدگاهی عاشقانه و چند بعدی تنها بگذارند.  
این پروژه در اصل از روایت طنز آمیز ادوین آبرات الهام گرفته شده. "زمین مسطح: عاشقانه ای از ابعاد مختلف." این داستانی از یک دنیای دو بعدی است که با اشکال هندسی پر شده است.  
 
عکس هایی تکان دهنده از نمای استانبول
موافقین ۰ مخالفین ۰

لذت بخش ترین کارهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید

مهمترین کارهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید

 
پایتخت مالزی به دلیل وجود سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد و خیابان هایی که پیاده پیمودنشان از خیابان های شهرهایی مثل بانکوک و هو چی مین (Ho Chi Minh) راحت تر است، شهری مناسب برای گشت و گذار محسوب می شود. فراوانی فضاهای سبز و وجود تعادل میان مدرنیزه و همچنین تاریخی بودن شهر نیز به فریبندگی آن می افزاید. فرقی نمی کند که علاقه شما به فرهنگ، تاریخ، خرید کردن و یا حتی خوردن غذاهای خیابانی باشد، درکوالالامپور در هر حال چیزی برای لذت بردن پیدا می کنید. این لیست را بخوانید تا با 10 مورد از مهمترین کارهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید آشنا شوید.
موافقین ۰ مخالفین ۰

سیاحت در گنجینه های روسیه: آشنایی با 7 مورد از عجایب کشور روسیه

نمای بیرونی کاخ پِتِر هوف (Peterhof Palace)

نمای بیرونی کاخ پِتِر هوف (Peterhof Palace)
 
روسیه نه تنها از لحاظ ابعاد یک کشور عظیم به حساب می آید، بلکه مکانی است که میزبان مجموعه ای شگفت انگیز از عجایب طبیعی و فرهنگی می باشد که سزاوار یک توجه ویژه جهانی است.
هفت مورد از عجایب کشور روسیه در واقع گنجینه های طبیعی و تاریخی هستند که پس از چندین دوره رای گیری و اتخاذ تصمیم های مختلفی سرانجام برگزیده شده اند. طرح انتخاب عجایب این کشور اولین بار به واسطه همکاری مشترک رادیو مایاک (Radio Mayak)، کانال تلویزیونی روسیه (television channel Russia) و روزنامه ایزوستیا (Izvestia) سازمان دهی شد. چنین رقابتی در سه مرحله مختلف و در میان تاریخ های یکم اکتبر سال 2007 و اول ژوئن سال 2008 برگزار گشت. نتایج نهایی در تاریخ دوازدهم ژوئن سال 2008 در میدان سرخ (Red Square) شهر مسکو اعلام شد.
برای سفر به کشور روسیه و سیاحت در گنجینه ها و عجایب آن، می توانید پایین ترین نرخ تور مسکو را برای فصل تابستان در سایت توریستگاه مشاهده و آنلاین خرید نمایید.
موافقین ۰ مخالفین ۰

با 10 مورد از بهترین کافه های کوالالامپور آشنا شوید

بهترین کافه های کوالالامپور از فرهنگ پر جنب و جوش کافه ها در شهرهایی مانند ملبورن در استرالیا و سیاتل در آمریکا الهام گرفته اند. کافی شاپ های محبوب در پایتخت مالزی معمولاً ترکیبی از کافه و نانوایی هستند که وعده های غذایی اشتها آور، قهوه و چای با کیفیت و دسرهایی خارق العاده و شیرین را در مکان هایی با حس و حالی خاص و دل انگیز ارائه می دهند. اکثر این ساختمان ها در مرکز شهر کوالالامپور و بنگسار (Bangsar) قرار دارند، البته چندین کافه عالی نیز در مرکز خرید پابلیکا (Publika) و پتالینگ جایا (Petaling Jaya) مخفی شده اند.
این کافه ها که برای خوب کردن حال غمگین شما و یا وقت گذرانی با دوستانتان عالی هستند، باعث می شوند تا محلی ها و گردشگران انتخاب های فراوانی برای غذاخوری در آخر هفته ها داشته باشند. از کافه های محبوب با دکوراسیون هایی که از کافه های نیویورک الهام گرفته شده تا بیستروهایی با سبک های اروپایی، در لیستی که برای شما تهیه کرده ایم، سرویس های باکیفیت، غذا و نوشیدنی های عالی وجود دارند که حتماً از آنها لذت خواهید برد.
موافقین ۰ مخالفین ۰