touristgah

تجربه سفر هوشمندانه

راهنمای سفر

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

برترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی کدامند؟



تور دبی از محبوب ترین تورهای خارجی برای ایرانی هاست که وب سایت توریستگاه با همکاری آژانس های معتبر اقدام به ارائه آن کرده است و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه نسبت به خرید و رزرو آنلاین تور دبی با بهترین قیمت و کیفیت اقدام نمایید و تجربه ای متفاوت از سفر به این شهر زیبا داشته باشید.

استفاده از پارک های آبی و شهربازی ها، سواحلی با امکانات بی نظیر، آسمان خراش های غول پیکر، رستوران های لوکس، هتل های دبی و... از جمله دلایلی است که باعث شده این شهر پر زرق و برق سالیانه میزبان مسافران بی شماری از ایران باشد. در کنار تفریح و تجارت، خرید و مراکز خرید بی مثال شهر دبی یکی از عوامل سفر به این شهر پرجمعیت امارات می باشد. در ادامه با چند مورد از برترین مراکز خرید دبی آشنا خواهیم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا

آشنایی با بهترین هتل ها و ریزورت های آنتالیا

 
آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری مسافران در کشور ترکیه است، این شهر بزرگترین شهر کشور ترکیه در ساحل مدیترانه به حساب می آید. آنتالیا در ساحل سرسبز جنوب غربی ترکیه واقع شده است و به وسیله‌ کوه های توروس (تاروس) احاطه شده.
بدون اغراق آنتالیا یکی از زیباترین شهرهایی است که می توانید ماه عسل و یا اوقات فراغت خود را در آن تجربه کنید، چراکه این شهر صاحب بزرگترین ساحل تفریحی بین المللی کشور ترکیه است. این ساحل تفریحی بزرگ با سرمایه گذاری های انجام شده در بخش گردشگری و دریافت بودجه دولتی تبدیل به قطب گردشگری محبوبی برای بسیاری از مردم شده است.
هتل های ساخته شده در آنتالیا یکی از زیباترین نمونه هتل های کشور ترکیه هستند که زیبایی آنها تنها محدود به این کشور نیست بلکه در سطح جهانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر شانس حضور در این شهر را به دست آوردید، اجاره اتاق در هتل های بلک (Belek) را از دست ندهید، این مجموعه هتل های زیبا در منطقه سریک (Serik) و در استان آنتالیای ترکیه قرار دارند، حال در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین هتل های آنتالیا آشنا کنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با شهر مسکو

 
کشور: روسیه
پایتخت: ✓
اقلیم آب و هوایی: تابستان معتدل و زمستان سرد و طولانی
وسایل حمل و نقل: مترو,خطوط اتوبوسرانی,تاکسی,تراموا,مونوریل,مینی بوس
مساحت: 2,511 کیلومتر مربع
جمعیت: 12,190,000 نفر
زمان پرواز از تهران: 3.35 ساعت
موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر

بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر

 
هیچ چیز مانند تابش نور خورشید هنگام غروب نمی تواند تابستان را برای ما کمی بلندتر کند و باعث شود پاییز را با گرمای آن سپری کنیم. برای تمام افرادی که بچه مدرسه ‌ای ندارند دلایل خوبی وجود دارد تا در ماه سپتامبر به سفرهای اروپایی تابستانه خود بروند. دریا و اسکی‌ ها هنوز تا حد ممکن آبی رنگ هستند، آب از همیشه داغ‌تر است و در حالیکه همه به مدرسه ‌هایشان بازگشته‌ اند همه چیز هم ساکت‌ تر و با ارزش ‌تر شده است. در ضمن، در آفریقای جنوبی، سپتامبر ماهی عالی برای از نزدیک دیدن حیات وحش در حال تغییر است. 
موافقین ۰ مخالفین ۰

مسجد ایرانی سطوا در دبی

 مسجد ایرانی، سطوا شهر امارات متحده عربی کشور دبی

 
کشور: امارات متحده عربی
نام مرکز دیدنی: Iranian Mosque, Satwa
کشور: امارات متحده عربی
شهر: دبی
نرخ قیمت: رایگان
آدرس: Al Wasl Road, Al Satwa (near Jumeirah), Dubai, United Arab Emirates
موافقین ۰ مخالفین ۰