touristgah

تجربه سفر هوشمندانه

راهنمای سفر

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رویایی ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز

بهترین مقاصد برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز

 
حالا که وارد فصل پاییز شده ایم، بسیاری از زوج های جوان رویای گرفتن عروسی را در این فصل زیبا در ذهن می پرورانند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز بپردازیم. از شهر نیو انگلند گرفته تا کالیفرنیا، تمامی شهرهای زیبا در پاییز در این لیست به چشم می خورند.
موافقین ۰ مخالفین ۰

۱۰ مورد از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

هتل های استانبول

استانبول از محبوب ترین مقاصد خارجی برای سفر ایرانی هاست و همه ساله ایران گردشگران زیادی را برای تفریح و گاه تجارت راهی این شهر تاریخی می کند. بدون شک تور استانبول هم بخصوص تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی بین ایرانیان محسوب می شود.

راهنمای سفر و سامانه خرید تور توریستگاه نیز با همکاری آژانس های معتبر اقدام به ارائه تور های مسافرتی استانبول کرده است و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه نسبت به رزرو و خرید تور استانبول با بهترین قیمت و کیفیت در این سایت اقدام نمایید و تجربه ای متفاوت از سفر به این شهر زیبا داشته باشید.

اما از آن جایی که محل اقامت یکی از مهم ترین نکات هر سفر است، امروز سفری خواهیم داشت به استانبول تا به چند مورد از مجلل ترین و بهترین هتل های استانبول نگاهی داشته باشیم. البته هتل های استانبول آنقدر متنوع هستند که به راحتی می توان متناسب با هر بودجه ای و با توجه به اینکه چه محل یا امکاناتی مدنظرتان است بهترین انتخاب را انجام داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

با شهرهای جذاب و باستانی در اروپا آشنا شوید

با شهرهای جذاب و باستانی در اروپا آشنا شوید

 
باستان شناسان، تاریخی بودن این شهرهای زیبا که مربوط به قرون وسطی می شوند، را تایید کرده اند. به نوعی باید گفت شهرهایی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت آزمون های باستانی بودن خود را سپری کرده اند.
قرون وسطی یکی از دوره های تاریخی برجسته و مهم اروپا به شمار می آید. در این دوره ساختمان هایی به سبک های معماری منحصر بفردی ساخته شده اند که هنوز هم  پا برجا می باشند. متاسفانه اکثر ساختمان ها و بناهای تاریخی در اثر عواملی همچون جنگ، زمین لرزه، غفلت مردم و خرابکاری ها از بین رفته اند، اما با این حال در برخی از شهرهای اروپایی، بناهای تاریخی به خوبی حفظ شده اند و هر ساله همین موضوع باعث جذب میلیون ها توریست برای بازدید از این مکان ها و تحسین هنرهای معماری قرون وسطی می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰