touristgah

تجربه سفر هوشمندانه

راهنمای سفر

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه

بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه

 
بسیاری از افراد در تمام طول سال مشغول برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی هستند. اما بسیاری دیگر نیز هر آخر هفته هوس مسافرت رفتن می کنند. در این مطلب، صرف نظر از اینکه چگونه برای سفر خود برنامه ریزی کنید، لیستی فوق العاده از مقاصد دور و نزدیک را برای شما آماده کرده ایم که با سفر به آنها می توانید نهایت لذت را از تعطیلات خود ببرید. بسیاری از گردشگران بین المللی، به علت شرایط مساعد آمریکا در فصل تابستان به این کشور سفر می کنند. از جمله این شرایط مناسب می توان به آب و هوای عالی آمریکا اشاره کرد. در این فصل از شهر سیاتل گرفته تا شهرهای ساحلی فصلی میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان هستند.
پارک آسبری (Asbury park) در شهر نیوجرسی کشور آمریکا، یکی از جالب ترین مناطق گردشگری این شهر در تابستان امسال است. جالب است بدانید اولین هتل این منطقه 30 سال پیش در یک منطقه ساحلی افتتاح شد. اما پس از وقوع طوفان شن و در فاصله بین شروع به کار هتل و سرمایه گذاری دولت بر روی زیر ساخت ها، پارک آسبری به مکان گردشگری جدیدی تبدیل شد.  البته گردشگرانی که همیشه به این منطقه می آیند، از اینکه پارک آسبری دست نخورده و بکر باقی مانده احساس رضایت می کنند.
قاره اروپا یکی دیگر از مقاصد محبوب گردشگران سراسر جهان در فصل تابستان است. اگر قصد دارید با خانواده و دوستان خود به مسافرت بروید، حتماً به منطقه زیبا و رویایی توسکانی در ایتالیا سفر کنید. با سفری هوایی به این منطقه، تعطیلات خوش و به یاد ماندنی خواهید داشت. همچنین، به همراه همه اعضای خانواده می توانید در ویلاهای مجلل و لوکس این منطقه استراحت کنید. برای اینکه گشت و گذاری در شهرها داشته باشید، می توانید به کلان شهر هلسینکی سفر کنید. در طراحی زیبای خیابان ها و مناظر زیبای این شهر، خلاقیتی جوان پسندانه موج می زند.
اگر شانس زیادی برای گذراندن تعطیلات تابستانی خوب و طولانی را داشته باشید، می توانید به شهرهایی دوردست مانند توکیو یا ملبورن نیز سفر کنید. مردم این دو شهر، معمولاً در ماه ژوئیه به مکان هایی با آب و هوایی دلپذیر سفر می کنند. اما اگر می توانید با آب و هوایی مرطوب و بارانی کنار بیایید، ماه ژوئیه بهترین ماه برای لذت  بردن از خلوتی شهر و تفریحات و سرگرمی ها است. 
در نهایت، کشور برزیل یکی از مقاصدی است که نمی توان در تابستان امسال از سفر به آن صرف نظر کرد. شما می توانید از عجایب بسیار معروف طبیعی این کشور مانند آبشارهای ایگوازو نیز دیدن کنند. 
آیا هنوز هم دچار تردید هستید و نیاز به انگیزه بیشتری دارید؟ لیستی طولانی از بهترین مکان ها برای سفر در سال جاری و یا ارزان ترین شهرها برای مسافرت در ماه های مختلف سال را بررسی کنید. این لیست، حتی از تعداد سفرهایی که در آینده می خواهید بروید نیز بیشتر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰

کارهای عجیب و غریبی که تنها در توکیو می توانید انجام دهید

کارهای عجیب و غریبی که تنها در توکیو ژاپن می توانید انجام دهید
 

در شهر توکیو، گردشگران می توانند نمونه هایی از جاذبه های گردشگری نایاب، خصوصاً ترکیبات غیر معمول را مشاهده کنند. بطور مثال آیا مایل هستید در حالی که گربه ای روی میزتان نشسته، در کافه های توکیو قهوه بنوشید؟ نوشیدن قهوه در کنار گربه ها بسیار جالب خواهد بود و شما می توانید در سفر به توکیو آن را تجربه کنید. یا در حالی که در یک وان آب داغ نشسته اید کارائوکه (آواز خواندن بر روی موسیقی بی کلام) اجرا کنید. با مسافرت به توکیو، موارد این چنینی را بسیار زیاد مشاهده خواهید کرد. اکنون در این مقاله  قصد داریم چند مکان را جهت بازدید در سفر به توکیوی ژاپن به شما پیشنهاد کنیم. 
موافقین ۰ مخالفین ۰

پل صلح در تفلیس

 پل صلح (تفلیس) شهر گرجستان کشور تفلیس

 

نام مرکز دیدنی  The Bridge Of Peace In Tbilisi

کشور  گرجستان

شهر  تفلیس

آدرس  Tbilisi, Georgia

موافقین ۰ مخالفین ۰

نصیحت هایی برای سفر به کوالالامپور

 

تاکسی در کوالالامپور 
برخی از رانندگان تاکسی در این شهر اگر بفهمند که شما گردشگر هستنید از روشن کردن تاکسی متر امتناع می کنند. در اینجا چند راه برای مواجه با این مشکل به شما پیشنهاد می شود. یکی از راه ها این است که با جدیت سوار تاکسی شوید و اگر راننده بلافاصله تاکسی متر را روشن نکرد از وی  بخواهید که تاکسی متر را روشن کند، این نشان می دهد که شما حاضر به بحث سر قیمت نیستید. اگر او از روشن کردن تاکسی متر خوداری کرد، از تاکسی پیاده شوید و به سراغ تاکسی دیگری بروید. راه دیگر این است که پس از سوار شدن، سر قیمت به توافق برسید. هرچند اگر این کار را انجام می دهید مطلع باشید که مبلغ بیشتری را از آنچه قیمت اصلی مسیر شماست پرداخت خواهید کرد. به عنوان یک گردشگر در شهری بیگانه قطعاً اگر راننده برای دریافت هزینه بیشتر از مسیرهای طولانی تر حرکت کند، متوجه نخواهید شد. به طور منظم هزینه تاکسی برای سفرهای درون مرکز شهری هیچگاه بیشتر از 15 رینگیت نیست. سفر به مکان های بیرون از مرکز شهر حداکثر چیزی در حدود 20 تا 25 رینگ می باشد. بعد از نیمه شب هزینه های تاکسی 50 درصد بیشتر از هزینه معمول مسیر مورد نظرتان خواهد بود. 
همه چیز درباره عرضه و تقاضاست و معمولاً مجبور خواهید بود که بیشتر از نرخ معمول بپردازید. مخصوصاً در قسمت هایی که تعداد تاکسی ها از مسافرین کمتر است، متوجه خواهید شد که رانندگان از روشن کرد تاکسی متر امتناع می کنند. به عنوان مثال وقتیکه می خواهید با تاکسی به معبد غارهای بتو بروید منتظر باشید که مبلغ بیشتری را برای طی کردن راه برگشت بپردازید. مثال دیگر در هنگام تعطیل شدن مراکز خرید است که به علت زیادی تقاضا، رانندگان قیمت های ثابت و بسیار بالایی را پیشنهاد می کنند و اگر مجبور باشید می بایست آن مبالغ را پرداخت کنید.  
موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با شهر کوالالامپور

شهر کوالالامپور در کشور مالزی - توریستگاه

 

کشور: مالزی

پایتخت: ✓

اقلیم: آب و هوایی استوایی

وسایل حمل و نقل: خطوط اتوبوسرانی,تاکسی,قطار,مونوریل

مساحت: 243 کیلومتر مربع

جمعیت: 1,790,000 نفر

زمان پرواز از تهران: 8 ساعت

موافقین ۰ مخالفین ۰