لوکس ترین هتل های آنتالیا

 
می توان از آنتالیا به عنوان نگین دریای مدیترانه نام برد، شهری ساحلی و جذاب در ترکیه که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط دنیاست و دهه های متوالی است که موفق شده به بهترین شکل ممکن از بازدیدکنندگانش پذیرایی کند. البته این ویژگی و مشخصه برترش را مدیون آژانس های مسافرتی حرفه ای، رستوران های برتر، جاذبه های ارزشمند و البته هتل های لوکسش می باشد. هتل هایی باشکوه که برخی از آنها به پاس ارائه خدمات میهمان نوازی بی عیب و نقص موفق به کسب جوایزی بین المللی شده اند. طراحی مدرن، دکوراسیون مجلل، کارکنانی مجرب و کارآزموده و ارائه مجموعه ای متنوع از امکانات رفاهی و خدمات میهمان نوازی بی عیب و نقص همگی از عواملیند که این هتل ها را به مجموعه ای کامل و منحصربه فرد برای تجربه اقامتی بی بدیل تبدیل نموده اند. ترک ها برای سال های متوالی است که عرصه هتلداری و میهمان نوازی را با اهتمام و تلاشی جدی پیگیری می کنند و در راستای دستیابی به این هدف اقدام به آموزش کارکنانی مجرب و کارآزموده در این زمینه نموده اند. اقداماتی که الحق به بهترین شکل ممکن از پسشان برآمده اند. بنابراین برای تجربه سبک زندگی افراد مشهور و لاکچری، اقامت در هتل های لوکس و باشکوه آنتالیا را به هیچ وجه از دست ندهید.
برای سفر به شهر زیبای آنتالیا و اقامت در این هتل های با شکوه بهترین قیمت تور آنتالیا را در سایت توریستگاه مشاهده و آنلاین رزرو نمایید.
 
هتل عجیب مردان پَلِس (مردان پالاس) 
در هنگام تاسیس این هتل همگان دریافتند که انتخاب هر نام دیگری به جز قصر برای آن الحق بی انصافی در حقش بوده است. هتلی باشکوه که به صورت رسمی موفق به کسب عنوان لوکس ترین هتل اروپا در راستای دریافت جوایز وُرلد توریسم شده. هتل مردان پلس لذت طراحی باشکوه و دکوراسیونی فوق العاده با صلابتی وصف نشدنی در منطقه لارای آنتالیا ایستاده و با 546 اتاق و سوئیت بی نظیر پذیرای میهمانان برای به ارمغان آوردن اقامتی خاطره انگیز خواهد بود. اتاق هایی زیبا و جذاب که با الهام از سبک معماری عثمانی، شرقی و اروپایی در نتیجه چند سال تلاش و کوشش طراحی شده اند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به محوطه ساحلی اختصاصی، یک رستوران زیرآبی همراه با یک آکواریوم جذاب، تپه های ساحلی مخصوص شنا با 1600 گونه متنوع از ماهی های گرمسیری و امکانات لازم برای قایق سواری اشاره کرد. می توان از این هتل به عنوان میزبان بزرگترین استخر خاورمیانه نام برد، استخری فوق العاده که می توان در آن همانند یک شناگر حرفه ای شنا کرد و از آب تنی لذت برد. این هتل علاوه بر ارائه امکانات تفریحی بی شمار به اجرای کنسرت هایی دوست داشتنی و داشتن باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز همراه با امکاناتی پیشرفته و خدمات مربیگری حرفه ای مفتخر است. در واقع نام مردان پلس نه تنها در میان هتل های لوکس آنتالیا بلکه در میان اسم باشکوه برترین هتل های دنیا خودنمایی می کند.
 
هتل عجیب مردان پَلِس (مردان پالاس)

هتل تایتانیک بیچ لارا برای خانواده ها
هتل لارا تایتانیک با ظاهری خیره کننده و در غالب کشتی یکی دیگر از گزینه های مجلل برای اقامت در آنتالیا به شمار می رود. هزینه اقامت در اتاق های آن از شبی 210 یورو و برای سوئیت های آن از شبی 720 یورو شروع می شود. این هتل علاوه بر برخورداری از دکوراسیون و طراحی بسیار مجلل به لطف قرار گرفتنش در موقعیت ساحلی افسانه ای در منطقه جذاب لارا به ارائه یکی از چشم نوازترین مناظر غروب آفتاب در امتداد آب های زمردی دریای مدیترانه مفتخر است. می توان از کلوب کودکان دِ تاینی به عنوان مقصدی سرگرم کننده بسیار جذابی برای میهمانان جوان تر نام برد، جاییکه این عزیزان می تواند با خیالی راحت از والدینشان جدا شوند و از استفاده از امکانات اسپا، فعالیت های ورزشی و سرگرم کننده لذت ببرند. این هتل به پاس ارائه خدمات بی بدیلش موفق به کسب جوایزی متنوع در طول سال های فعالیتش شده است. هتلی لوکس که قطعا خدمات ارائه شده در آن بسیار فراتر ار تبلیغاتش می باشد. 
 
هتل تایتانیک بیچ لارا برای خانواده ها

هتل رکسوس پریمیوم برای افراد فعال در زندگی
هتل رکسوس پریمیوم به عنوان یکی دیگر از لوکس ترین هتل های آنتالیا در موقعیت بسیار متمایز و در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته، منطقه ای بی نظیر که به عنوان پایتخت گلف ترکیه افتخار میزبانی از افراد بسیار مشهوری نظیر باراک اوباما و گلف باز مشهور تایگر وودز را در کارنامه خود داراست. با توجه به اینکه منطقه بلک مورد توجه بسیاری از افراد مشهور دنیاست از این رو هتل های موجود در آن نظیر رکسوس با توجه به سبک زندگی این افراد و با هدف برآورده کردن نیازهای اقامت لوکس آنها طراحی شده اند. هتل هایی لوکس که علاوه بر ارائه امکانات رفاهی مدرن، اتاق هایی باشکوه و خدمات میهمان نوازی بی عیب و نقص به ارائه مجموعه ای بسیار گسترده و متنوعی از امکانات تفریحی و ورزشی مفتخرند. گزینه های تفریحی و ورزشی هتل رکسوس تا حدی گسترده اند که انتخاب را برای میهمانان دشوار نموده اند، گزینه هایی جذاب و البته در نوع خود بی بدیل نظیر 14 زمین گلف، 7 زمین تنیس، 5 استخر، یک مرکز تناسب اندام بسیار مجهز، یک آکادمی ورزشی با ارائه رشته های زومبا، یوگا، پاراسل، بولینگ و جت اسکی. می توان از مرکز اسپا آن به عنوان دروازه ای برای ورود به دنیایی متفاوت از آرامش و راحتی نام برد، یک مرکز اسپا بی نظیر با ارائه درمان های بین المللی و ترکی که انتخاب هر یک از آنها در دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی بسیار موثر خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان به دوازده رستوران و بار فوق العاده نام برد، رستوران ها و بارهایی بی نظیر که صرف غذا در آنها قطعا لذت بخش خواهد بود. تمام این موارد ذکر شده تنها یک نتیجه قطعی درباره هتل رکسوس در پی دارد، آن هم انتخاب آن بی شک و گمان.
 
هتل رکسوس پریمیوم برای افراد فعال در زندگی

هتل سو آنتالیا
این هتل در همان روز افتتاحش در سال 2013 با طراحی بی بدیل خود و با الهام از سبک مینیمالیسم یا ساده گرایی به کمک دکوراسیون سفید و جذابش بسیاری از بازدیدکنندگانش را شگفت زده کرد. هتلی لوکس که به لطف تخت های جذاب موجود در بالکنش و نورپردازی فوق العاده به کمک نورهای رنگی در هر ناحیه به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های شبانگاهی محلی تبدیل گردیده. اگر از طرفداران آرامشید و به دنبال پناهگاهی امن برای لمس این حس دوست داشتنی می گردید، هتل سو قطعا انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. آرامشی بی بدیل که با لمسش دیگر دنبال تضمین برای خدمات و امکانات رفاهی بی عیب و نقص نخواهید رفت. این هتل در موقعیتی مرکزی در نزدیکی سواحل و جاذبه های مرکز شهر قرار گرفته از این رو دارای انتخابی مناسب برای مسافرین در تعطیلات به شمار می رود. 
 
هتل سو آنتالیا

هتل دلفین بِی گرند ریزورت
دلفین، نام گروهی از هتل های زنجیره ای پیشتاز در عرصه هتلداری با قدمتی 33 ساله است. گروهی پیشرو که در طی سال های فعالیت درخشانشان موفق به کسب جوایز متعددی شده اند و نام زنجیره هایش در بالای لیست 100 هتل برتر دنیا خوش می درخشد و خودنمایی می کند. دکوراسیون و طراحی آنها بسیار تاثیر گذار و استادانه انجام شده است. هر 853 اتاق هتل دلفین بی گرند در سال 2016 بازسازی گردیده و با ارائه امکانات برتر پذیرای میهمانان می باشند. برای این هتل پنج رستوران با منوی الاکارت (انتخابی) نیز انتخاب شده، رستوران هایی برتر که عاشقان غذا را با جشنواره ای از خوشمزه های باورنکردنی شگفت زده می کنند. می توان از هتل دلفین بی گرند به عنوان مرواریدی درخشان در گروه هتل های پنج ستاره با ارائه خدمات یو آل نام برد. نقطه عطفی در عرصه هتلداری که حضور هتل های دیگر برند دلفین در منطقه چیزی از درخشش نکاسته. هزینه اقامت در سوئیت های باشکوه این هتل برای یک شب به طور معمول 450 یورو خواهد بود. 
 
هتل دلفین بِی گرند ریزورت

بوتیک هتل تووانا لاکچری
در حالیکه هتل های رده بالا و لوکس آنتالیا بر ارائه خدمات برتر تمرکز دارند، هتل تووانا سعی بر جلب رضایت زوج هایی دارد که به دنبال یک پناهگاه آرامش بخش و بی سر و صدا در یک موقعیت مرکزی هستند. این هتل در قلب شهر قدیمی آنتالیا در یک عمارت بازسازی شده، قرن هجدهمی مربوط به دوران عثمانی آرمیده. تمام اتاق های آن علاوه بر دکوراسیونی شیک از فضایی مملو از آرامش برخوردارند. از مهم ترین نقاط قوت این هتل می توان رستوران های هیجان انگیز آن اشاره کرد. رستورانی فوق العاده با گزینه هایی جذاب برای زوج ها در سفر ماه عسل. رستوران های سِراسر فاین (SeraserFine)، بار و بیسترو پیو گسترو (Pio Gastro)، پیتزایی ایل ویچینو (IlVicino) و رستوران کافتانی (Kafatani) همگی دنیایی از خوشمزه های دوست داشتنی را برای عاشقان غذا ارائه می دهند.
 
بوتیک هتل تووانا لاکچری

کونکورد دلوکس ریزورت
این هتل ارائه خدماتی سوپریونیک و فراتر از انتظار را تضمین می کند، هتلی لوکس با اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی لوکس و متناسب با استاندارهای جهانی. از برجسته ترین اتاق ها و سوئیت های این هتل می توان به سوئیت رویال اشاره کرد، سوئیتی زیبا و باشکوه که برای آن اتاق غذاخوری مجزا، اتاق نشیمن، اتاق های رختکن و مجموعه ای کامل از برترین امکانات تکنولوژی در نظر گرفته شده است. پنجره های رو به دریا آن چشم اندازی نفس گیر علی الخصوص در هنگام غروب آفتاب را ارائه می دهند، چشم اندازی تماشایی که نفس را در سینه هر بازدیدکننده ای حبس می نماید. برند تجاری کنکورد مزایای بی نظیری را برای مشتریان دائمش در نظر گرفته، مزایایی نظیر ارائه کارت های هدیه در هنگام ورود و نهال هایی برای کاشتن البته در صورت درخواست. برای هتل کونکورد دلوکس ریزورت 9 رستوران و بار فوق العاده نیز در نظر گرفته شده، رستوران و بارهایی بی نظیر با ارائه غذاهایی خوشمزه که مقاومت در مقابل آنها واقعا سخت است. البته این رستوران عیوبی هم دارد و در صورت عدم استفاده از امکانات وی آی پی و ورزشی ممکن است در مدت زمان سفرتان در آنتالیا با اضافه وزن رو به رو شوید. 
 
کونکورد دلوکس ریزورت